Toimitusehdot

Newt Skincare myy kauneudenhoitotuotteita yksityishenkilöille Suomessa.

Yrityksen nimi: Linda Österberg Oy
Osoite: Vöyrinkatu 13
Postitoimipaikka 65100 Vasa
Y-tunnus 3014541-1
info@newtskincare.fi

TILAUKSET
Tuotteitamme voi tilata kotisivujemme (www.newtskincare.fi) kautta. Jos sinulla on kysyttävää tilauksista tai toimituksista, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse: info@newtskincare.fi. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt samalla tilaus- ja toimitusehtomme. Lisäksi hyväksyt nimesi ja henkilötunnuksesi lisäämisen asiakasrekisteriimme. Vahvistamme tilauksesi lähettämällä tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

TUOTTEET JA TUOTTEIDEN HINNAT

Tuotteen hinta, joka sisältää arvonlisäveron, löytyy tuotekuvauksesta. Veron osuuden näet ostoskorista ja tilausvahvistuksesta.

TOIMITUKSET
Käsittelemme tilauksesi yleensä 1–2 päivän sisällä (pyhättömät arkipäivät). Tuotteiden lähdettyä varastoltamme siirtyy toimitusvastuu kuljetusliikkeelle, joka toimittaa tilauksesi valitsemasi toimitustavan määräajan sisällä.

TOIMITUSKULUT

Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi toimituspaikkaan, tai antamaasi kotiosoitteeseen. Toimituskulut veloitetaan tuotteiden ostohetkellä. Kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Toimitamme tuotteitamme kaikkialle Suomeen, lukuun ottamatta Ahvenanmaata. Posti hoitaa toimituksemme. Toimituskuluihin sisältyy arvonlisävero, 24 %. Tarjoamme ilmaiset kuljetukset yli 100 €:n tilauksille.

Toimitusehdot Postin toimitusehtojen mukaisesti.

Postin kotiinkuljetus 12,90 €. Valitse tämä vaihtoehto, mikäli haluat toimituksen kotiovelle. Valitessasi tämän vaihtoehdon pyydämme sinua täyttämään puhelinnumerosi, jotta Posti voi olla yhteydessä sinuun toimitusajankohtaa sopiessa.

Lisätietoja

Postin kotiinkuljetuksista löydät täältä: Postin kotiinkuljetus

VASTUUNRAJOITUSLAUSEKE

Emme ota vastuuta tuotteen aiheuttamista epäsuorista tai toissijaisista vaurioista. Emme ole vastuussa myöhästymisistä tai vioista, jotka johtuvat meistä riippumattomista olosuhteista (force majeure). Tällaisia olosuhteita ovat esimerkiksi työtaistelut, tulipalot, sodat, viranomaispäätökset tai tavarantoimittajan puutteelliset tai suorittamatta jääneet toimitukset. Emme myöskään ole vastuussa mahdollisista muutoksista tuotteissa tai niiden ominaisuuksissa, mikäli nämä ovat tavarantoimittajan tekemiä muutoksia tai johtuvat muista syistä, joihin emme pysty vaikuttamaan.

MAKSUT
Käytämme maksuratkaisunamme Klarna Checkoutia (https://klarna.fi) Klarnalla maksaminen on turvallista ja sujuvaa. Klarna Checkout kattaa kaikki Klarnan maksuvaihtoehdot: Maksa heti (korttimaksut, pankkisiirrot sekä Klarna Direkt), Maksa myöhemmin (lasku) sekä Pilko maksut (6,12, 24 ja 36 kuukauden erämaksuvaihtoehdot ja joustavat maksut).

Klikkaamalla ”Viimeistele ostoksesi” hyväksyt Klarnan ja Newt Skincaren tilaus- ja toimitusehdot. Lisätietoa Klarnan maksutavoista sekä tilaus- ja toimitusehdot kokonaisuudessaan löydät osoitteesta klarna.fi. Mikäli haluat tietoa maksuistasi, ole yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun. Voit myös selata laskujasi ja maksutapahtumiasi osoitteessa klarna.fi kohdassa ”Omat sivut”.

KATUMISOIKEUS & PALAUTUS
Toivomme, että pidät tilaamistasi tuotteista yhtä paljon kuin me! Mutta mikäli jostain syystä haluat kuitenkin palauttaa osan tai koko tilauksen:
Mahdolliset palautukset ja tuotevaihdot tulee tehdä 14 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Asiakkaana sinulla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden katumisoikeus. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättöminä ja koskemattomina alkuperäisissä pakkauksissaan. Pidätämme oikeuden kieltäytyä vastaanottamasta käytettyjä, vahingoittuneita, likaantuneita tai muulla tavalla käsiteltyjä tuotteita. Mikäli olet vastaanottanut vääränlaisen tai vaurioituneen tuotteen tulee sinun tehdä asiasta reklamaatio.

Halutessasi palauttaa osan tai koko tilauksesi, lähetä meille seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen info@newtskincare.fi, niin autamme ja ohjeistamme sinua.

  1. Tilausnumero (löytyy saamastasi tilausvahvistuksesta).
  2. Nimesi ja yhteystietosi.
  3. Tuotteiden nimet ja määrät, jotka haluat palauttaa.

MAKSUNPALAUTUKSET
Maksunpalautukset Klarnan takaisinmaksuehtojen mukaisesti

TUOTTEIDEN VAIHTO
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, on sinun tehtävä uusi tilaus. Palauta tilaamasi tuotteet normaalisti palautusohjeiden mukaisesti. Toimituskulut veloitetaan myös uusista tilauksista.

REKLAMAATIO
Jos olet vastaanottanut viallisen tai vaurioituneen tuotteen, ole hyvä ja ota heti yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteessa info@newtskincare.fi. Kuvaile vikaa tai vauriota niin kattavasti kuin mahdollista. Mikäli emme pysty ratkaisemaan ongelmaa, saat tietenkin uuden reklamoidun tuotteen tilalle. Reklamaatiot tulee tehdä antamiemme ohjeiden mukaisesti. Toimitamme sinulle ohjeet yhteydenoton jälkeen.